’FLIPPED LEARNING’’ ADLI e-Twinning Projemiz

‘’FLIPPED LEARNING’’ ADLI  e-Twinning Projemiz

 

 

  Okulumuz  Öğretmeni Sn. Ayşe Hümeyra FIRAT’ın koordinatörlüğünü yaptığı Yunanistan işbirliği ile yürütülen Flipped Learning adlı e-twinning projemiz 29.03.2023 tarihinden itibaren başarıyla yürütülmektedir.

 

 

PROJE HAKKINDA

Ters yüz öğrenme modeli zaman ve mekan kısıtlaması olmadan eş zamanlı veya eş zamansız olarak  çevrimiçi ortamlarda öğrencilere bilgiler ve içerikler sunarak öğrencilerin öğrenme sorumluluklarını alma becerilerini geliştiren ve aktif öğrenmelerini destekleyen bir öğretim stratejisi ve bir tür harmanlanmış öğrenmedir .Bu proje ile sınıflarımızın geleneksel öğrenme ortamından uzaklaştırılarak daha aktif ve enerjik bir sınıf ortamına dönüştürülmesi amaçlanmaktadır. İçinde bulunduğumuz teknoloji çağında,güncel Web 2 teknolojilerinin öğretim amaçlı kullanımının artması ile gerek sınıf içi gerekse sınıf dışı etkinliklerin bu yönde güncellenmesi ve ters yüz edilmesi gerekliliği ortaya çıkarmıştır.Ters yüz öğrenme, eğitmenlerin ve öğrencilerin rolünü yeniden şekillendirerek sınıftaki ilişkilerini dönüştürmektedir. Ters yüz öğrenme gibi teknoloji temelli yaklaşımları başarıyla sınıflarına dahil edebilen öğretmenler, modern eğitimin ön saflarında yer almaktadır.

 

HEDEFLER

  • Öğrencilerin duyuşsal özelliklerine ve motivasyonuna katkı sağlamak
  • Öğrencilerin bireysel becerilerinin geliştirilmesi,iş birliği,kendi kendine öğrenme,eleştirel düşünce geliştirme ve öğrenmeyi öğrenmelerini sağlamak.
  • Öğretmen-öğrenci ve öğrenci-öğrenci etkileşimini arttırmak
  • Teknoloji ile iç içe olan öğrencilerin teknolojiyi doğru amaç için kullanma alışkanlığı kazanmalarını sağlamak ve ebeveynleri bu sürece dahil etmek.
  • Öğretmen ve öğrenciler için Web 2 araçlarını etkili ve amaçlarına uygun şekilde kullanabilme becerilerinin gelişmesi.
  • Ebeveynlerin çocuklarının öğrenimine katılımını arttırma fırsatı yaratmak
  • Öğretmenlerin mesleki açıdan gelişmesi ve geleneksel öğretim yönteminden sıyrılarak yeni bakış açıları edinmesi 

BEKLENEN SONUÇLAR

Bu projenin sonunda;

• Özgüven kazanımlarını artırmak,

• Bireysel öğrenme hızlarına göre ön bilgilere erişebilecek,

• Öğrenciler sorumluluk almaya alışır

• Eğitimde güncel teknolojiler aracılığıyla faaliyetlerin planlanması ve uygulanması,

• Öğrencilere eleştirel düşünme becerisi kazandırır,

• Teknoloji ile iç içe olan öğrencilerin teknolojiyi doğru amaç için kullanma alışkanlığı kazanmalarını sağlamak,

• Ailenin eğitimdeki varlığının devamlılığının sağlanması,

• Ailede geçirilecek kaliteli zamanın miktarına olumlu katkı sağlamak projenin ana sonuçları arasında yer almaktadır.

Nihai ürünler: Projenin farklı aşamalarından çocuk eserleri ve dijital kitaptan oluşan sergi.

 

 23-05-202323-05-202323-05-202323-05-202323-05-2023



Yazdır

Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin



  Beğen | 0  kişi beğendi